AGENCIJA ZA PREDŠKOLSKO, OSNOVNO I SREDNJE OBRAZOVANJE
Međunarodna istraživanjaPodručje istraživanja
Prvo sudjelovanje BiH
Ciklusi istraživanja
Uzorak
Područje istraživanja
Prvo sudjelovanje BiH
Ciklusi istraživanja
Uzorak
Područje istraživanja
Razvoj računarske i informatičke pismenosti
Prvo sudjelovanje BiH
2023.godine
Ciklusi istraživanja
Uzorak
Stručna konferencija – TIMSS 2019
Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje predstavila je 8.12.2020. rezultate Međunarodnog istraživanja TIMSS 2019 koje nam je donijelo pregled postignuća učenika četvrtih razreda osnovne škole iz matematike i prirodnih nauka. Nažalost, TIMSS 2019...
Objavljen TIMSS 2019 izvještaj za Bosnu i Hercegovinu
Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje objavila je rezultate i Izvještaj s preporukama međunarodnog istraživanja TIMSS 2019 za Bosnu i Hercegovinu, koje prati trendove u znanju matematike i prirodnih nauka, pruža podatke o učeničkim postignućima iz...
Rezultati istraživanja TIMSS – Nova prilika za bolje obrazovanje u BiH
Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje objavit će sutra, 8.12.2020. u 10 sati na programu BHT1, izvještај i preporuke međunarodnog istraživanja TIMSS 2019 za Bosnu i Hercegovinu. TIMSS (Trends in International Mathematics and Science Study) je...
Nova prilika za unapređenje obrazovanja u Bosni i Hercegovini!
Ostalo je ravno dvije sedmice do službene objave rezultata istraživanja TIMSS 2019! Predstavljanje rezultata donijet će nam pregled učeničkih postignuća učenika četvrtih razreda osnovne škole iz matematike i prirodnih nauka, ukazati na učinak dosadašnjih napora za...
Objava zadataka iz međunarodnih istraživanja
Kao odgovor na tešku situaciju u kojoj se našla Bosna i Hercegovina zbog pandemije COVID-19 (korona virusa), Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje ponudit će u idućem periodu veliki broj materijala međunarodnih istraživanja PISA, TIMSS i PIRLS koje...
Unapređenje obrazovanja na osnovu objektivnih i mjerljivih podataka
Obrazovanje u Bosni i Hercegovini neophodno je unaprijediti i kvalitativno poboljšati, pokazali su rezultati istraživanja PISA koji su nedavno objavljeni. Svijest o važnosti promjena dijele mnogi učesnici kompleksnog obrazovnog sistema u Bosni i Hercegovini, od...