Promotivne aktivnosti Erasmus+ programa EPALE održane su na inicijativu Agencije za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje u okviru koje djeluje Državni tim za podršku EPALE u Bosni i Hercegovini. Naime, u četvrtom mjesecu tekuće kalendarske godine održane su dvije promotivne aktivnosti EPALE s ciljem promoviranja EPALE platforme kao resursa od vitalnog značaja za razmjenu znanja i najboljih praksi u području obrazovanja odraslih. Sastanke sa zainteresiranim stranama vodili su EPALE ambasadori u Bosni i Hercegovini.

Prvi sastanak održan je 8. 4. 2024. godine s predstavnicima Ustanove za stručno obrazovanje odraslih – WMTA. Sastanak je otvorila EPALE ambasadorica, Marina Novković, koja je predstavila ključne karakteristike platforme, naglašavajući njezinu važnost u povezivanju profesionalaca iz područja obrazovanja odraslih širom Europe. Ovom prigodom, predstavnici Ustanove za stručno obrazovanje odraslih iznijeli su svoje perspektive i potrebe u vezi s obrazovanjem odraslih, ističući izazove s kojima se suočavaju i tražeći mogućnosti suradnje. EPALE ambasadorica je prezentirala primjere dobre prakse koji su bili dostupni na platformi, dok su predstavnici WMTA iznijeli svoje planove za buduće projekte i inicijative.

U amfiteatru Univerziteta za poslovni inženjering i menadžment (PIM) , sa središtem u Banjoj Luci, 12. 4. 2024. godine održana je druga promotivna aktivnost i prezentacija Erasmus+ projekta EPALE. Ovoga puta prezentaciju je održala EPALE ambasadorica Ivana Aleksić, a projekt je predstavljen nastavnom osoblju i studentima Univerziteta PIM. Zbog velike zainteresiranosti jedan broj studenata  sudjelovao je u ovoj promotivnoj aktivnosti putem online platforme MS Teams. Prezentacija se preusmjerila u produktivnu diskusiju o značaju postojanja same platforme. Sudionici su naglasili kako je postalo jasno da stjecanje formalnog obrazovanja nije i ne može biti kraj učenju, nadogradnji postojećih i/ili razvijanju novih vještina. Također, prezentirana aktualne EPALE inicijativa „Priče iz EPALE zajednice“ je izazvala pozitivne reakcije nastavnog osoblja Univerziteta.

Obje promotivne aktivnosti završile su pozitivnom notom, s optimizmom i motivacijom za daljnju suradnju u cilju unapređenja obrazovanja odraslih i cjeloživotnog učenja u Bosni i Hercegovini, kao i stvaranja održivog i inkluzivnog obrazovnog okruženja za sve odrasle polaznike.