Od 15. septembra 2022. prethodna verzija eTwinning platforme će biti trajno ugašena. Od tog dana sve aktivnosti će se odvijati na novom, integrisanom prostoru Evropske platforme za školsko obrazovanje (ESEP).

U međuvremenu, ostali podaci, uključujući projekte, bit će migrirani. Međutim, najvažnije rezultate svoje projektne aktivnosti možete sami preuzeti i zadržati.

Osobe koje još nisu kreirale račun za prijavu na EU login (što je neophodno da bi se prijavili na novu ESEP platformu) treba to da urade što je prije moguće. Ne zaboravite da koristite isti imejl kao na Vašem „starom” eTwinning računu. Više detalja možete pronaći ovdje.

Kada se prvi put prijavite na ESEP, od Vas će se tražiti da unesete podatke o svojoj školi. Svoju školu možete pretraživati navođenjem zemlje i unosom karakterističnih riječi, fraza sadržanih u njenom nazivu (u skladu s onim što je na „staroј“ verziji platforme). Ako pretraživač ne pronađe Vašu školu, dodajte novu.

Nakon što unesete podatke o Vašoj školi, oni se ne dodaju automatski na Vaš račun. Trebate je pronaći u bazi podataka, a zatim dodati u Vaš profil.

Izuzetno je važno pravilno definisati svoju ulogu u dodanoj školi. Birajte prema svojoj funkciji (odgajatelj/ica, nastavnik/ica, direktor/ica škole, psiholog/inja, bibliotekar/ka itd.). Funkcija „Osoblje škole“ je opcija za nenastavno osoblje ustanove. Odabirom će se blokirati korištenje eTwinning dijela koji je namijenjen gore navedenom nastavnom osoblju.

Nakon što dodate školu, bit ćete obaviješteni o ispunjavanju eTwinning kriterija i upitani da li želite da učestvujete u programu. Ako se takav obrazac ne pojavi, idite na svoj profil. Pored naziva institucije, nalazi se mogućnost prijave za eTwinning (tri tačke pored naziva i opcija Prijava za eTwinning ).

Nakon prijave, profil će biti validiran, a nakon odobrenja ćete dobiti pristup eTwinning funkcijama ESEP portala.

 

TAG: etwinning , nova platforma, ESEP