AGENCIJA ZA PREDŠKOLSKO, OSNOVNO I SREDNJE OBRAZOVANJE
Upravljanje kvalitetomUpravljanje kvalitetom treba da dovede do promijene svijesti i načina razmišljanja o kvaliteti ishoda i rezultata javne uprave koji se reflektuju ne samo na institucije korisnice, nego i na cijelo civilno društvo kao krajnjeg korisnika usluga javne uprave. Također, treba razviti i pojačanu orijentiranost prema korisnicima, povećanu uključenost zaposlenika u procese institucije, kao i veću motivaciju za rad.
Glavni ciljevi uvođenja sistema upravljanja kvalitetom su identifikacija i usklađivanje procesa institucije s jasnom definicijom uloga, odgovornosti i povezanosti svih procesa, povećanje transparentnosti rada institucije, kao i vidljivosti rezultata rada, što na kraju, kod pružanja usluga, treba rezultirati pristupom usmjerenim prema građanima.
Sastanak međuinstitucionalne radne grupe za upravljanje kvalitetom
Međuinstitucionalna radna grupa za upravljanje kvalitetom sastala se 22.5.2019 u Sarajevu kako bi se dogovorila načela budućeg rada i saradnje. Pregled dosadašnjih aktivnosti i ostvarenje operativnog plana međuinstiucionalne radne grupe za upravljanje kvalitetom...
Rezultati ispitivanja zadovoljstva korisnika
U cilju poboljšanja procesa pružanja usluga krajnjim korisnicima, Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje Bosne i Hercegovine je krajem 2018.godine provela Anketu o zadovoljstvu korisnika. Na anketu je odgovorilo 60 ispitanika. Rezultate istraživanja...
Prvo samostalno ispitivanje zadovoljstva korisnika
Tokom 2015. godine, u okviru procesa uvođenja standarda kvaliteta ISO 9001 u državnu službu, Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje BiH po prvi put samostalno je provela istraživanje o zadovoljstvu korisnika i partnerskih institucija. Ispitivanjem su...