У Букурешту, Румунија, од 25. до 27. јуна 2024. године, одржан је значајан eTwinning догађај посвећен професионалном развоју представника државних организација за подршку (ДОП) које подржавају све земље чланице eTwinning заједнице. Радионице су биле фокусиране на размјену најбољих пракси међу чланицама eTwinning мреже и унапређење њихове међусобне сарадње.
Др сци. Аида Терзић, државна координаторка eTwinning пројекта у Босни и Херцеговини, заједно са замјеницом координаторке Халисом Палалић, активно је учествовала у дискусијама о стратегијама за унапређење подршке школама и наставницима у eTwinning-у, те примјени добрих пракси које се проводе у eTwinning-у у Босни и Херцеговини. Кроз интензивне радионице учесници су активно размјењивали искуства и заједнички предлагали конкретне акције за унапређење eTwinning-а у свим земљама чланицама.
Посебна пажња је усмјерена на имплементацију нових стратегија подршке образовним установама како би се обезбиједила њихова ефикасност и одрживост. Ове иницијативе имају за циљ јачање eTwinning заједнице кроз практичне кораке и усклађивање са потребама модерног образовања. Завршетак догађаја обиљежен је усвајањем конкретних смјерница за даљи развој eTwinning иницијатива, које ће обезбиједити континуиран напредак у интеграцији дигиталних алата и међународне сарадње у образовне сврхе.
Учешће на овом догађају представља важан корак напријед у успостављању чврстих веза са осталим чланицама eTwinning заједнице и представља основу за даљи развој образовних иновација у нашој земљи. Овај догађај је пружио драгоцјену прилику за професионални развој, размјену идеја и успостављање нових контаката у оквиру eTwinning заједнице, што ће додатно ојачати наше капацитете за будуће пројекте и активности.
На крају, учесници су изразили задовољство могућношћу размјене праксе и искустава, што је додатно обогатило њихову перспективу и подигло квалитет њиховог рада у образовању. Сви присутни изразили су наду да ће се утврђене смјернице и договори спровести у пракси и да ће резултирати конкретним побољшањима у образовном систему.