Дана 19. 2. 2024. године Агенција за предшколско, основно и средње образовање као Државна организација за подршку eTwinning-у у Босни и Херцеговини, у сарадњи са eTwinning амбасадорком Надом Соколовић и ЈУ ОШ „Осман Накаш“ Сарајево, организовала је свечано промовисање школа којима је додијељена Ознака eTwinning школа 2023/2024 из Кантона Сарајево. Свечаност је приређена у просторијама ЈУ ОШ „Осман Накаш“ Сарајево, сa почетком у 12.00 часова.
На овој eTwinning промоцији, након пригодног обраћања званица и представљања сваке школе која је добила Ознаку eTwinning школа 2023/2024, замјеница директорице Агенције за предшколско, основно и средње образовање и eTwinning државна координаторка у Босни и Херцеговини, Аида Терзић, свечано је уручила пакете eTwinning школама из Кантона Сарајево које су добитнице Ознаке eTwinning школа 2023/2024. То су: ЈУ ОШ „Осман Накаш“, ЈУ ОШ „Пофалићи“, ЈУ Средња економска школа Сарајево и ЈУ Средња зуботехничка школа Сарајево. Пригодној свечаности придружили су се и представници образовних власти Кантона Сарајево, Институт за развој предуниверзитетског образовања.
Догађају су присуствовали представници наведених eTwinning школа, заједно са наставницима eTwinner-има и њиховим ученицима, који су активни у eTwinning пројектима, а који су својим радом допринијели добијању Ознаке eTwinning школа 2023/2024, и одређени број наставника који су показали интересовање за укључивање у eTwinning активности.
Школе, добитнице ове eTwinning награде, представиле су своје добре eTwinning праксе, значај који им је донијела Ознака eTwinning школа у погледу квалитета наставног процеса, промоције школе и професионалног развоја наставног особља.
Ознака eTwinning школа није само симбол, већ и показатељ позитивног утицаја на унапређење квалитета рада и репутацију сваке од награђених школа. Ова престижна ознака такође представља признање за изузетно ангажовање у промовисању вриједности eTwinning-а, за подстицањe међународне сарадње као и за допринос развојa школске заједнице.
eTwinning пројекти су кључни за пружање аутентичних и мотивишућих искустава, како за ученике, тако и за наставнике.