Од 15. септембра 2022. године претходна верзија eTwinning платформе ће бити трајно угашена. Од тог дана све активности одвијаће се на новом, интегрисаном простору Европске платформе за школско образовање (ESEP).
У међувремену, остали подаци, укључујући пројекте, ће бити пребачени. Међутим, најважније резултате своје пројектне активности можете сами преузети и задржати.
Они који још нису креирали налог за пријаву на EU login (који је неопходан да бисте се пријавили на нову ESEP платформу) треба то да ураде што је прије могуће. Не заборавите да користите исти имејл као на Вашем „старом“ еТwinning налогу. Више детаља можете пронаћи овдје.
Када се први пут пријавите на ESEP, од Вас ће бити затражено да унесете податке о својој школи. Своју школу можете претраживати тако што ћете навести земљу и унијети карактеристичне ријечи и фразе садржане у њеном називу (у складу с оним што је на „старој“ верзији платформе). Ако претраживач не пронађе Вашу школу, додајте нову.
Након што унесете податке о Вашој школи, они се не додају аутоматски на Ваш налог. Морате га пронаћи у бази података, а затим додати у Ваш профил.
Изузетно је важно да правилно дефинишете своју улогу у додатој школи. Бирајте према својој функцији (васпитач/ица, наставник/ица, директор/ица школе, психолог/психолошкиња, библиотекар/ка итд.). Функција „Особље школе“ је опција за ненаставно особље установе. Одабиром ће се блокирати коришћење еТwinning дијела који је намијењен наведеном наставном особљу.
Након што додате школу, бићете обавијештени да испуњавате еТwinning критеријуме и бићете упитани да ли бисте жељели да учествујете у програму. Ако се такав образац не појави, идите на свој профил. Поред назива институције налази се опција пријаве за еТwinning (три тачке поред назива и опција Пријава за еТwinning).
Након пријаве, профил ће бити валидиран, а након одобрења добићете приступ еТwinning функцијама ESEP портала.