Слика: shraga kopstein / Unsplash.com
Сагледавајући нови европски Баухаус и идеју европског таласа обнове, требало би да размотримо како можемо да преиспитамо наше образовне системе и оспособљавањe, како бисмо боље задовољили потребе данашњих ученика и како бисмо били укључивији. Оснивач Х2 Learning, Мајкл Халису нуди неколико савјета.
Облик прати функцију
Дигитална технологија има потенцијала да преиспита наше образовне системe у духу новог европског Баухауса, бољом припремом наших ученика за свијет у којем ће дигитална технологија имати све већу улогу. Истовремено, може да помогне у рјешавању тренутних и будућих проблема, нарочито оних који су узроковани климатским промјенама. Иако су многе европске школе значајно користиле дигиталну технологију, прије пандемије COVID-19, често је имала периферну улогу за многе друге. Технолошко знање наставника, њихово знање и критичко разумијевање дигиталне технологије, како у професионалном тако и у личном животу, сигурно су се повећали у посљедње двије године.
https://matt-koehler.com/tpack2/tpack-explained/
Више информација можете да пронађете на:
https://www.schooleducationgateway.eu/hr/pub/viewpoints/experts/blended-learning-new-bauhaus.htm
или:
https://www.schooleducationgateway.eu/en/pub/viewpoints/experts/blended-learning-new-bauhaus.htm