Италијанска национална организација за подршку eTwinning-у недавно је објавила нову књигу која се фокусира на почетну обуку наставника и предности eTwinning интеграције. Публикација је доступна онлајн у PDF формату.
Књига описује изванредно путовање које је Италија предузела у оквиру Европске иницијативе Почетно образовање наставника (ITE) и истиче водећу улогу eTwinning заједнице у промовисању иновација у образовању.
Публикација коју је објавила Twinning Национална организација за подршку Италије, резултат је сарадње са истраживачима са INDIRE-а, Универзитета у Фиренци и свих универзитета широм земље који су учествовали у иницијативи.
Публикација нуди свеобухватан преглед националног контекста иницијалног образовања наставника кроз eTwinning, гдје се Италија истиче међу најактивнијим земљама, са преко 100 000 укључених наставника и сталним повећањем броја универзитета који учествују, достижући преко 25 универзитета (од приближно 250 на европском нивоу).
Публикација служи као користан водич за идентификацију најодрживијих и најефикаснијих метода за имплементацију обуке наставника, дугорочно, кроз образовни приступ који користи европски оквир и који је обогаћен универзитетима који одлуче да га усвоје.
Публикација је подијељена у два дијела: први истражује eTwinning ITE у Италији и покрива његов настанак и развој (Поглавље 1) и доприносе италијанских универзитета (Поглавље 2), као и резултате истраживања праксе и организационих модела (Поглавље 3). Други дио помјера фокус на шири европски ITE контекст и садржи свједочанства из пет eTwinning земаља.
Погледајте најавни чланак на INDIRE и преузмите публикацију.