Да бисмо створили зреле грађане, образовни системи треба да препознају важност јачања способности ученика да критички мисле, с циљем провођења просуђивања, користећи знање засновано на чињеницама, с једне стране и усвајајући отворени и истраживачки начин размишљања, с друге стране. Међутим, да би се то постигло, школе треба боље да интегришу критичко мишљење у своје курикулуме.
Кључни изазов 21. вијека је: да је критичко мишљење потребно више него икада у свијету вишеструких комуникационих канала и нових послова усмјерених према иновацијама. Иако је општеприхваћено да је побољшање критичког мишљења ученика важан образовни циљ, недостаје способност ученика да га развију од основне школе па надаље.
Више информација можете да прочитате на: Da li ste kritički mislilac – i možete li podučavati učenike kritičko mišljenje? (schooleducationgateway.eu) или Are you a critical thinker – and can you teach critical thinking to students? (schooleducationgateway.eu)