Talijanska nacionalna organizacija za potporu eTwinningu nedavno je objavila novu knjigu koja se usredotočuje na početnu obuku nastavnika i prednosti integracije eTwinninga. Publikacija je dostupna online u PDF formatu.

Knjiga opisuje izvanredno putovanje koje je Italija poduzela unutar Europske inicijative Početno obrazovanje nastavnika (ITE) i ističe vodeću ulogu eTwinning zajednice u promicanju inovacija u obrazovanju.

Obavljena od straneTwinning Nacionalne organizacije za potporu Italije, publikacija je rezultat suradnje s istraživačima s INDIRE-a, Sveučilišta u Firenci, i svih sveučilišta diljem zemlje koja su sudjelovala u inicijativi.

Publikacija nudi opsežan pregled nacionalnog konteksta inicijalnog obrazovanja nastavnika putem eTwinninga, gdje se Italija ističe među najaktivnijim zemljama, s više od 100 000 uključenih nastavnika i stalnim porastom broja sveučilišta koja sudjeluju, dosežući preko 25 (od približno 250 na europskoj razini).

Publikacija služi kao koristan vodič za prepoznavanje najodrživijih i najučinkovitijih metoda za provedbu obuke nastavnika, dugoročno, kroz obrazovni pristup koji koristi europski okvir i koji je obogaćen sveučilištima koja ga odluče prihvatiti.

Publikacija je podijeljena u dva dijela: prvi istražuje eTwinning ITE u Italiji i pokriva njegov nastanak i razvoj (Poglavlje 1) i doprinose talijanskih sveučilišta (Poglavlje 2) te rezultate istraživanja prakse i organizacijskih modela (Poglavlje 3). Drugi dio pomiče fokus na širi europski ITE kontekst i sadrži svjedočanstva iz pet eTwinning zemalja.

Pogledajte najavni članak na INDIRE i preuzmite publikaciju