Tečaj za ambasadore održan je od 18. do 20. travnja u Ateni, Grčka. Sudionici su se okupili kako bi prisustvovali radionicama, razmijenili svoja iskustva i aktivno pridonijeli razvoju planova za promicanje holističke dobrobiti u eTwinning zajednici.

Amy Burnett iz Europske komisije i Panagiotis Passas, glavni ravnatelj za međunarodne i europske poslove u Ministarstvu obrazovanja, religija i sporta Grčke, otvorili su događaj pozdravljajući sudionike.

Electra Bada, doktor nauka, kulturna antropologinja na Institutu za zdravlje djece, Odjel za socijalnu i razvojnu pedijatriju, održala je prvi uvodni govor koji se usredotočio na koncept cjelovitog školskog pristupa dobrobiti. Kroz praktične smjernice i primjere, polaznici su stekli razumijevanje kako holistički pogled na dobrobit može pozitivno utjecati na učenike, nastavnike i cijelu školsku zajednicu.

Stavroula Bargiota, doktor nauka, psihijatrica i znanstvena suradnica na Medicinskom fakultetu Sveučilišta Aristotel u Solunu, održala je drugu glavnu sesiju usmjerenu na podršku ranjivosti odgojitelja i mentalnom zdravlju. U Uvodnom govoru su razmatrane ranjivosti s kojima se suočavaju odgojitelji, naglašavajući mentalno zdravlje i načine poticanja svijesti i razumijevanja izazova koji utječu na dobrobit nastavnika. Sudionici su također naučili o strategijama brige o sebi.

Prvi dan se prenosio online, što je omogućilo svim ambasadorima u eTwinning zajednici da sudjeluju u događaju.

Dan je završio mrežnom aktivnošću. Ambasadori su izašli na otvoreno kako bi posjetili neka simbolična mjesta u tom području, poput Nacionalnog arheološkog muzeja i monumentalne statue Atene Partenos te razmišljali o tome kako postići dobrobit kroz starogrčku filozofiju, mitologiju i gastronomiju, kao i tjelesne aktivnosti vezane uz grčku prirodu i grčku kulturu.

Drugi dan započeo je radionicama. Voditelji radionica usredotočili su se na različite teme, uključujući dobrobit učenika, izgradnju otpornosti i ulogu ambasadora u njegovanju dobrobiti i izgradnji podržavajuće eTwinning zajednice. Dan je završio „Aktivnostima vršnjačkog učenja“. Ambasadori su pozvani da razmisle o pojmovima naučenim tijekom prva dva dana rada i kako ih implementirati u svom školskom kontekstu.

Zadnji dan započeo je zanimljivim izlaganjem ambasadora o njihovim ranijim aktivnostima. Deset skupina prikazalo je svoju kreativnost na pozornici, nudeći jedinstvene prezentacije prožete pjesmama ili kratkim kazališnim predstavama koje su istaknule prethodne rasprave sa sesija umrežavanja.

Nakon toga, ambasadori su podijelili vlastita iskustva i uvide u inovacije i razvoj zajednice. Šest ambasadora koji predstavljaju različite nacije ponudili su vrijedna svjedočanstva i najbolje prakse iz svojih konteksta.

Amy Burnett iz Europske komisije službeno je zatvorila događaj zahvalivši svim sudionicima na njihovim doprinosima tijekom tri dana. Pohvalila je njihovu predanost i entuzijazam kao prosvjetnih radnika, istaknuvši njihovu stalnu predanost oblikovanju budućnosti kroz obrazovanje nadolazećih generacija.

Citat jednog ambasadora:

„Prisustvovanje ovom događaju bilo je nevjerojatno putovanje učenja i zbližavanja. Susret s kolegama edukatorima iz različitih sredina obogatio je moje razumijevanje i proširio horizonte. Zadovoljstvo mi je ponijeti kući bogatstvo znanja stečenog ovdje i podijeliti ga sa svojim kolegama i učenicima, osnažujući ih da napreduju na svome obrazovnome putu.“