Institut za istraživanje i analizu politika PPMI iz Litve, u ime organizacija UNESCO i Education International, provodi globalno istraživanje u osnovnim i srednjim školama o spremnosti učitelja da podučavaju obrazovanje za održivi razvoj i globalno građanstvo.
Cilj ankete je pomoći UNESCO-u u praćenju ostvarenja globalnog cilja održivog razvoja broj 4 koji se odnosi na kvalitetu obrazovanja, odnosno procijeniti u kojoj mjeri su učitelji različitih država spremni i koliku podršku imaju za podučavanje održivog razvoja i globalnog građanstva.
Pozivamo nastavnike svih osnovnih i srednjih škola Bosne i Hercegovine da podrže inicijativu i pomognu u prikupljanju podataka za našu državu.
Dovoljno je izdvojiti par trenutaka vremena i kliknuti na poveznicu https://survey.alchemer.eu/s3/90310926/global-teacher-survey
Podsjetimo se –
Na UN-ovom Summitu za održivi razvoj, održanom u rujnu 2015. godine, u New Yorku, ustanovljeno je kako je za smanjenje siromaštva i drugih deprivacija potrebno donijeti strategije koje će utjecati na unaprijeđenje zdravstva, školstva, smanjenje nejednakosti, postizanje ekonomskog rasta te zaustavljanje negativnih klimatskim promjena.
Kao rezultat sastanka stvoren je okvir za postizanje prethodno navedenih zadaća, Agenda 2030 za održivi razvoj, iz koje proizlazi 17 Globalnih ciljeva održivog razvoja.
Bosna I Hercegovina je aktivna sudionica i jedna od 193 države članice UN-a koja je usvojila sveobuhvatnu Agendu 2030. Jedan od ciljeva održivog razvoja koji se nalazi pri samome vrhu prioriteta je cilj broj 4 koji se odnosi na kvalitetu obrazovanja. Svrha ovoga cilja je osigurati uključivo i jednako kvalitetno obrazovanje te promicati važnosti cjeloživotnog učenja za sve.