Učenici kojima nedostaju određene jezične i kreativne kompetencije mogu se boriti s artikuliranjem nezavisnih mišljenja ili s pronalaženjem rješenja za probleme. To ne samo da rezultira frustracijom među učenicima ili ranim napuštanjem škole već također može ometati njihovo razumijevanje važnih ekoloških problema poput nedostatka vode za piće.
Samo je oko 2,5% vode na Zemlji voda za piće, od čega se dvije trećine nalazi u ledenjacima. Mnogim ljudima već nedostaje pristup vodi za piće, čija se ukupna potrošnja u prošlome stoljeću povećala deset puta.
Teaching in Europe: Freshwater Crisis ‒ Podučavanje u Europi: Kriza u vezi sa zalihama vode za piće projekt je koji ujedinjuje šest škola u Europi koje su razmijenile ideje o tome kako učenici mogu naučiti o krizi u vezi sa zalihama vode za piće uz istodobno razvijanje jezika i kreativnih vještina. Učenici iz Njemačke, Češke, Rumunjske, Turske i Švedske uzrasta od 3 do 18 godina sudjelovali su u različitim aktivnostima prilagođenim uzrastu u vidu sljedećih aktivnosti:
- izložbi, vodiča, prezentacija,
- crtanja, priča u slikama, mapa svijeta, igri,
- akcija i takmičenja s ciljem podizanja svjesnosti,
- razvijanja i refleksije pogleda učenika,
- objašnjavanja povezanosti tema vizualizacijom.
Projekt je rezultirao kreiranjem vodiča za nastavnike u predškolskim ustanovama i školama. Dodatne informacije o gore navedenim aktivnostima mogu se naći na mrežnoj stranici projekta.
Teaching in Europe: Freshwater Crisis ‒ Podučavanje u Europi: Kriza u vezi sa zalihama vode za piće bio je projekt strateškog partnerstva Erasmus+, koji je trajao između 2017. i 2019. godine. Označen je kao jedan od najboljih primjera dobre prakse.
Više o ovome odličnom primjeru dobre prakse možete pronaći na mrežnoj stranici projekta http://freshwatercrisisproject.eu/
Tekst preuzet sa: https://www.schooleducationgateway.eu/en/pub/latest/practices/esd-teaching-lifestyle.htm