Slika: shraga kopstein / Unsplash.com

Sagledavajući novi europski Bauhaus i ideju europskog vala obnove, trebali bismo razmotriti kako možemo preispitati naše sustave obrazovanja i osposobljavanja kako bi bolje zadovoljili potrebe današnjih učenika te kako bi bili uključiviji. Osnivač H2 Learning Michael Hallissy nudi nekoliko savjeta.

Oblik slijedi funkciju

Digitalna tehnologija ima potencijala da preispita naše sustave obrazovanja u duhu novog europskog Bauhausa boljom pripremom naših učenika za svijet u kojem će digitalna tehnologija imati sve veću ulogu. Istovremeno, može pomoći u rješavanju trenutačnih i budućih problema, posebice onih koji su uzrokovani klimatskim promjenama. Iako su mnoge europske škole značajno koristile digitalnu tehnologiju prije pandemije COVID-19, često je imala perifernu ulogu za mnoge druge. Tehnološko znanje nastavnika, njihovo znanje i kritičko razumijevanje digitalne tehnologije, kako u profesionalnom tako i u osobnom životu, sigurno su se povećali u posljednje dvije godine.

 

https://matt-koehler.com/tpack2/tpack-explained/

Više informacija možete pronaći na:

https://www.schooleducationgateway.eu/hr/pub/viewpoints/experts/blended-learning-new-bauhaus.htm

ili:

https://www.schooleducationgateway.eu/en/pub/viewpoints/experts/blended-learning-new-bauhaus.htm