Neistraženo područje? Hitan prelazak na nastavu na daljinu u doba krize COVID-19: Naš upravni odbor raspravlja o načinima kako ići naprijed

Pojavom virusa COVID-19 škole širom Europe prisiljene su da se zatvore; mnogi nastavnici, učenici i porodice prvi put otkrivaju način za hitno podučavanje i učenje. Kako donositelji politika podržavaju škole i s kojim se izazovima suočavaju?

Tijekom webinara održanoga 18. ožujka predstavnici ministarstava obrazovanja iz 18 zemalja podijelili su akcije koje su se odvijale u njihovim zemljama, kao i izazove koji su proizašli iz krize. Rasprava je dovela do pojave nekih od ključnih tema kao što su digitalne platforme i njihov sadržaj, potpora, smjernice i strategije provedbe, dok su kao izazove sudionici istakli mrežni kapacitet, načine ispitivanja, ocjenjivanja i kako podržati škole i nastavnike u njihovim naporima za kvalitetan rad. „Za 72 sata skočili smo do 21. stoljeća“, kako je to rekao jedan predstavnik ministarstva.

Pružanje smjernica i potpore

Ministarstva obrazovanja pružaju praktične smjernice upravi škole, nastavnicima i obiteljima o tome kako da započnu s učenjem na daljinu: kako da postave internetsku učionicu, koje platforme da koriste, gdje da pronađu digitalne resurse itd. Ministarstva i lokalne vlasti nude hitne mrežne tečajeve, webinare i tutorijale za nastavnike poput step-by step guides − detaljnih vodiča za učenje na daljinu. Neki su postavili i telefonske linije za pružanje praktične i psihološke potpore direktorima škola i nastavnicima. Pored toga, ministarstva se obraćaju obiteljima. Naprimjer, webinaru za obitelji nazočilo je 8.000 osoba. “Saznali smo da su nam potrebni različiti kanali za komunikaciju s roditeljima“, primijetio je predstavnik jedne zemlje.

Više informacija potražite na http://www.eun.org/news/detail?articleId=4983225