Mnogi su se nastavnici veoma zainteresirali za temu Covid-19 i ova situacija inspirirala je njihov nastavni rad. Međutim, sa zadovoljstvom Vas obavještavamo da godišnja eTwinning tema i dalje inspirira aktivnosti i projekte.

Rita Neves iz Portugala objašnjava kako praktično podržava svoje učenike i kako im pomaže da razmišljaju o klimatskim promjenama i njihovim posljedicama dok su doma.

Rita Neves je učiteljica u Agrupamento de Escolas Anselmo de Andrade u Almadi, gradu na zapadnoj obali Portugala i ima više od 30 godina iskustva.

eTwinning je poboljšao i unaprijedio nastavne prakse u mojoj školi. Uvedene su inovativne pedagoške metode i alati za informatičku komunikaciju koji učenicima učenje čine dinamičnijim i značajnijim. Razmjena znanja i povećanje suradničkog rada u multidisciplinarnim timovima poboljšali su kvalitetu i uspjeh našeg učenja i učenja učenika.

Moji su učenici bili aktivniji u nastavi i poboljšali su svoje interkulturalne i komunikacijske vještine, što je pozitivno utjecalo na njihove akademske rezultate.

Također, eTwinning projekti pomogli su razvijanju različitih vještina 21. stoljeća, poput autonomije, kritičkoga razmišljanja, građanstva i kreativnosti.

Tijekom zatvorenih škola nastavnici su poticali svoje učenike da rade doma i zamolili ih da završe različite aktivnosti. Situacija zatvaranja škola, učenja na daljinu i socijalne izolacije uznemirila je učenike.

Zahvaljujući našem eTwinning projektu razvili smo aktivnosti učenja u našem TwinSpaceu. To je omogućilo učenicima da poboljšaju svoje jezične i interkulturalne/međuljudske vještine suradnjom na međunarodnoj razini i ostajući povezani s drugima.

Učenici su pozvani da se pridruže sesijama za razgovore („Susret protiv koronavirusa“) sa svojim europskim partnerima dva puta tjedno kako bi se međusobno podržavali u ovome razdoblju. Bili su vrlo aktivni u sesijama razgovora, dijeleći svoje stavove i brige sa svojim vršnjacima i bolje ih upoznajući raspravljajući o tome kako provode svoje vrijeme tijekom socijalne izolacije.

S obzirom na godišnju eTwinning temu, odlučila sam pozvati svoje učenike da razmišljaju o utjecaju na okoliš i smanjenju zagađenja zraka tijekom ove izolacije.

Kao aktivnost za zagrijavanje zamolila sam ih da usporede satelitske fotografije Zemlje prije i poslije pandemije Covid-19 i da izračunaju ugljični otisak, usporede rezultate i razgovaraju o tome kako smanjiti ugljični otisak

Zatim sam ih pozvala da ispune tablicu s uzrocima i posljedicama klimatskih promjena. Kao dio toga, morali su navesti probleme zaštite okoliša i zatim predstaviti rješenja za te probleme na forumu za diskusiju. Njihova posljednja aktivnost bila je kreiranje plakata za Dan planete Zemlje 2020.

Ali svakako Rita nije jedina.

Nastavak teksta pročitajte na https://www.etwinning.net/en/pub/newsroom/highlights/climate-change-and-environment.htm