Da bi stvorili zrele građane, obrazovni sustavi trebaju prepoznati važnost jačanja sposobnosti učenika da kritički misle, s ciljem provođenja prosudbe koristeći znanje temeljeno na činjenicama s jedne strane i usvajajući otvoreni i istraživački način razmišljanja s druge strane. Međutim, da bi se to postiglo, škole trebaju bolje integrirati kritičko mišljenje u svoje kurikulume.
Ključni je izazov 21. stoljeća da je kritičko mišljenje potrebno više nego ikada u svijetu višestrukih komunikacijskih kanala i novih poslova usmjerenih prema inovacijama. Iako je opće prihvaćeno da je poboljšanje kritičkog mišljenja učenika važan obrazovni cilj, nedostaje sposobnost učenika da ga razviju od osnovne škole nadalje.
Više informacija možete pročitati na: Jeste li kritički mislilac – i možete li poučavati učenike kritičko mišljenje? (schooleducationgateway.eu) ili Are you a critical thinker – and can you teach critical thinking to students? (schooleducationgateway.eu)