Imajući u vidu činjenicu da je rano djetinjstvo ključno razvojno razdoblje, uvođenje inovativnih praksi u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju (RPOO), može biti prekretnica za pružanje potpore učenju i razvoju djece. Saznajte više o potencijalu tog sektora putem pet projekata koji su osvojili Nagradu za inovativno podučavanje i pripadajućeg bloga.

Uvođenje inovacija u učenje jezika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Integrirano učenje sadržaja i jezika (CLIL) osnažujući je pristup učenju sadržaja na stranome jeziku budući da se njime podučava neka tema i drugi jezik i na taj način se unaprjeđuje poznavanje materinjeg jezika kod djece. Ovaj je pristup odabran za projekt CLIL u predškolskom obrazovanju: izgradnja mreže dobre prakse za CLIL, koji je obuhvaćao devet predškolskih ruralnih i urbanih ustanova na Cipru. Ustanove su inovativno izmijenile svoje kurikule odabirom odgojitelja koji će se educirati po CLIL metodi, čime su u učionice uveli učenje stranog jezika.

 

S druge strane se u okviru projekta Razvijanje društvenih kompetencija djece pomoću učenja stranog jezika u ranom i predškolskom uzrastu, učenje jezika iskoristilo za razvoj društvenih vještina, suradnje, međukulturne komunikacije, empatije, tolerancije i kritičkog razmišljanja djece. To je dovelo do stvaranja socijalne mreže u kojoj se sva djeca mogu osjećati potpuno integriranima.

Nastavak teksta možete pronaći na poveznici.