Europska platforma za školsko obrazovanje

Shool Education Gateway i eTwinning su se spojile u jednu Europsku platformu za školsko obrazovanje 2022. godine i na taj način svi su sadržaji i usluge pod jednim krovom. Saznajte kako će to utјеcati na vaše profile i aktivnosti na School Education Gateway-u i eTwinning-u.

Opća pitanja

  1. Kada je pokrenuta početna verzija Europske platforme za školsko obrazovanje?

Početna verzija („beta”) Europske platforme za školsko obrazovanje objavljena je 3. 6. 2022. godine. Ova је platforma osnovne eTwinning funkcionalnosti za registriranje novih eTwinnera i za vođenje projekata. Iterativna izdanja s ažuriranim i novim funkcijama i sadržajem se raspoređuju u narednim mjesecima 2022. godine.

  1. Koji je novi URL platforme? A što je sa postojećim URL-ovima?

Nova platforma dostupna је na URL: school-education.ec.europa.eu

Sljedeći URL-ovi više nisu dostupni (www.etwinning.net , www.live.etwinning.net www.nso.etwinning.net) i preusmjereni su na novu platformu..

URL za TwinSpace, www.twinspace.etwinning.net, je još uvijek dostupan, ali samo za čitanje i pregled.

URL www.schooleducationgateway.eu bit će dostupan sve dok se svi podaci ne prenesu na novu platformu.

  1. Koje su eTwinning funkcionalnosti dio početne verzije nove platforme?

U ovoj početnoj fazi platforma je posebno namijenjena korisnicima eTwinning-a koji će tamo pronaći:

Napominjemo da je registriranje novih korisnika (i eTwinning projekata) mogućno samo na novoj platformi.

  1. Koje karakteristike School Education Gateway-a su dio početne verzije nove platforme?

Sav uređivački sadržaj i Erasmus+ alati (katalog kurseva na licu mjesta, mogućnosti mobilnosti i strateška partnerstva) ostat će na naslijeđenoj platformi School Education Gateway dok se ista ne zatvori. Ove karakteristike postepeno će se integrirati na novu platformu u drugom dijelu 2022. godine.

  1. Što je planirano u sljedećim izdanjima?

Sljedeće karakteristike su planirane u narednim izdanjima:

Listopad:

  • Interni sistem za slanje e-mail-ova (za eTwinning)

 

Studeni/prosinac

  • Proces prijave za dodjeljivanje oznake eTwinning škola
  • Migracija postojećih TwinSpace-ova na novu platformu (pogledajte kasnije za  više informacija)
  • Migracija postojećih eTwinning grupa na novu platformu (pogledajte kasnije za  više informacija)
  • Europska oznaka kvalitete
  • Proces prijave za eTwinning nagrade

 

Registriranje i moj profil

  1. Kako se mogu registrirati na novoj Europskoj platformi za školsko obrazovanje?

Registriranje i prijava na Europskoj platformi za školsko obrazovanje – uključujući eTwinning – moguća je samo uz EU login. EU login omogućuje pristup svim različitim platformama Europske komisije (tj. jedinstvena prijava).

Postojeći korisnici moraju kreirati profil za EU login sa istom e-mail adresom koja se koristi prilikom registriranja na eTwinning ili na School Education Gateway da bi sinhronizirali svoje stare i nove profile, uključujući migriranje ličnih podataka na novi profil. U ovom članku kako kreirati EU login, možete pronaći više informacija o tome.

  1. Imam eTwinning ili School Education Gateway profil. Mogu li ga koristiti za prijavu na novu Europsku platformu za školsko obrazovanje?

Čak i ako imate eTwinning ili School Education Gateway profil, nećete moći pristupiti Europskoj platformi za školsko obrazovanje. Da biste pristupili Europskoj platformi za školsko obrazovanje, morate koristiti EU login povezanu sa istim mejlom koji ste koristili na starim platformama. Molimo pogledajte iznad „Kako kreirati EU login”.

  1. Imam EU login sa različitim e-mail-om u odnosu na eTwinning platformu ili School Education Gateway. Što raditi?

Važno je da je e-mail na vašem EU login-u bude isti kao i na vašem eTwinning profilu ili platformi School Education Gateway, ako nemate eTwinning profil. Ovo će vam omogućiti sinkronizirati profile i omogućiti da podaci vašeg profila (ime, prezime, škola, kontakti, projekti itd.) budu migrirani na novu platformu.

Molimo (privremeno) ažurirajte e-mail na svom EU login-u kako bi odgovarao e-mail-u na eTwinning-u ili School Education Gateway-u. Možete promijeniti e-mail svog EU login-a nakon što se prvi put prijavite na novu platformu.

  1. Ne sjećam se koji sam e-mail koristio/la kada sam se registrirao/la na platformu. Gdje mogu pronaći ove informacije?

Ova informacija više nije dostupna.

  1. Hoće li moj korisnički profil biti migriran na novu platformu?

Da, ako koristite isti e-mail za svoj EU login kada se registrirate na novoj platformi kao što se koristi u eTwinning-u ili na School Education Gateway-u, vaš korisnički profil bit će migriran na novu platformu. Ovo uključuje vaše lične podatke i sve organizacije s kojima ste možda povezani. Neki podaci, koji se odnose na vaše prethodne aktivnosti na platformi, neće biti migrirani ili migrirani samo u kumulativnom pristupu (pogledajte druga pitanja i odgovore). Imajte na umu da ako imate i eTwinning i School Education Gateway profil, samo podaci s vašeg eTwinning profila bit će premješteni.

Važno: možete se registrirati na Europskoj platformi za školsko obrazovanje uz pomoć e-mail-a koji se koristi u eTwinning-u i School Education Gateway-u i nakon što se ove platforme ukinu.

  1. Već sam se prijavio/la na novu platformu, ali moj e-mail na staroj i novoj platformi ne poklapaju se. Sada moji podaci nisu migrirani. Mogu li ovo popraviti tako što ću i promijeniti svoj imejl na EU login?

Ako ste završili registriranje na novoj platformi, neće biti moguće dohvatiti podatke profila sa starih platformi kasnijom promjenom imejla na EU Login. U ovoj situaciji, obratite se svom NSO-u.

 

School Education Gateway i Teachers academy

  1. Objavio/la sam kurseve u katalogu kurseva School Education Gateway-a. Hoće li biti migrirani na novu platformu?

Ne, kursevi koje ste objavili na School Education Gateway-u neće biti migrirani na novu platformu. Pružaoci kurseva mogu kontaktirati School Education Gateway helpdesk ako bi dobili prijenos svojih kurseva. Zahtjev za prijenos mora se podnijeti najkasnije do 25. 8. 2022. godine.

  1. Hoće li se popisi mogućnosti mobilnosti i strateških partnerstava prenijeti na novu platformu?

Ne, bilo koje mogućnosti mobilnosti ili zahtjevi za strateško partnerstvo koji su kreirani neće biti migrirani na novu platformu. Međutim, ovi oglasi su i dalje dostupni u modu samo za čitanje na portalu School Education Gateway do konačnog zatvaranja stare platforme. Ovo vam daje vremena kopirati i spremiti bilo koji tekst koji biste željeli sačuvati.

  1. Hoću li na novoj platformi imati pristup mojim bedževima i potvrdama sa Teachers Academy?

Ne, bedževi i certifikati koje ste zaradili na School Education Gateway-u neće biti premješteni na novu platformu. Međutim, vaše značke i certifikati o kursu i certifikati za webinare ostat će dostupni na Vašem School Education Gateway profilu do zatvaranja stare platforme, 30. 9. 2022. godine. Ovo vam daje vremena preuzeti svoje PDF certifikate i možete izvesti svoje bedževe za kurs do Badgr. Više informacija o certifikaciji School Education Gateway.

  1. Gdje u novoj platformi mogu pronaći online profesionalni razvoj (online kursevi i webinari)?

Sve aktivnosti profesionalnog razvoja bit će dostupne putem odjeljka „Razvoj“ nove platforme. Aktivnosti online stručnog usavršavanja odvijat će se na platformi Teachers Academy Europske komisije.

  1. Mogu li pristupiti online kursevima koje sam prethodno pohađao/la na School Education Gateway-u i na novoj platformi?

Ne, online kursevi koji su trenutno dostupni na School Education Gateway-u neće biti migrirani na novu platformu. Kako je stari način prijave na ovu platformu ukinut, više nije moguće pristupiti starim kursevima.

  1. Mogu li pristupiti nastavnim materijalima, člancima i tutorijalima koji se trenutačno nalaze na School Education Gateway-u i na novoj platformi?

I stari i novi uređivački sadržaji (uključujući nastavne materijale, članke i tutorijale) ostat će dostupni na School Education Gateway-u do drugog semestra i bit će prebačeni na novu platformu tijekom 2022. godine.

  1. Hoće li Europski priručnik za škole biti dio nove platforme?

Svi resursi i drugi materijali iz Europskog priručnika za škole bit će prebačeni na novu platformu. Njegovo „pakovanje“, struktura i naslijeđena navigacija ostat će dostupni na adekvatan način i kompatibilan s novom platformom. Postat će dostupan u tematskoj oblasti posvećenoj ‘Inkluziji’ kao dio odjeljka Škole i razvoj sistema na web stranici. Razvijeni koncept za pakovanje i navigaciju će podjednako omogućiti ugrađivanje budućih kompleta alata u Europsku obrazovnu platformu.

Alat i upitnik za samoprocjenu Europskog priručnika za škole. Hoće li PDF-ovi s rezultatima u mom profilu biti migrirani na novu platformu?

Ne, rezultati samoprocjene ili upitnika neće biti preneseni.

  1. Kao korisnik School Education Gateway-a, imam mnogo stavki u omiljenim profilima (kursevi, mogućnosti mobilnosti, članci). Hoće li biti migrirani?

Ne, stavke koje ste označili kao omiljene neće biti premještene. Linkovi će postati zastarjeli nakon zatvaranja platforme School Education Gateway.

  1. Pretplaćen sam na bilten School Education Gateway. Hoću li ga i dalje primati?

Primaćete bilten School Education Gateway-a sve dok bilten nove Europske platforme za školsko obrazovanje ne postane dostupan.

eTwinning

  1. Hoće li sadržaj postojećih eTwinning grupa biti premješten na novu platformu?

Grupe sa bilo kojim aktivnostima koje su se odvijale između 01. 1. 2021. i 21. 2. 2022. bit će prebačene na novu platformu zajedno sa svojim sadržajem i materijalima kreiranim nakon 1. 7. 2018. godine. Grupe bez aktivnosti od 1. 1. 2021. godine neće se migrirati. U svakom slučaju, eTwinneri će moći preuzeti sadržaje svojih eTwinning grupa, koji su im relevantne i koje bi možda željeli ponovo koristiti.

Migrirane eTwinning grupe bit će dostupne iz eTwinning područja nove platforme od studenoga 2022. godine. Sadržaj sa stare platforme će se postepeno migrirati na novu platformu.

  1. Što će od mog sadržaja u eTwinning-u biti premješteno na novu platformu?

Sljedeći sadržaj u eTwinning-u bit će premješten:

Od studenoga 2022. godine:

  • TwinSpace-ovi: sadržaj kreiran nakon 1. 7. 2018. godine od projekata koji su registrirani nakon 1. 7. 2018.
  • Grupe: sadržaj kreiran nakon 1. 7. 2018. godine od onih grupa koje su imale aktivnosti između 1. 1. 2021. i 21. 2. 2022. Grupe koje nisu imale aktivnosti u gore navedenom vremenskom okviru smatraju se „neaktivnim“ i neće biti migrirane na novu platformu.

U 2023. godini:

  • Korisnički profil: glavne informacije od registriranja korisnika
  • Događaji: glavni podaci kreirani od strane CSS, NSO i ambasadora
  1. Ja sam eTwinner od 2010. i bio sam uključen u mnoge aktivnosti, a sve su prikazane na mom profilu i portfoliju. Hoće li se ove informacije prenijeti na novu platformu?

Informacije koje se trenutačno nalaze u vašem eTwinning portfoliju bit će prebačene u vaš novi portfolio Europske obrazovne platforme tijekom prvog dijela 2023. godine. Vaš profil – koji može biti vidljiv svim korisnicima ako to želite – će prikazivati samo vaše aktivnosti od 1. 7. 2018. godine. Općenito, sve aktivnosti na platformi koje su se odvijale prije 1. 7. 2018. bit će izbrisane, pa vas molimo preuzmite sve što želite zadržati.

  1. Hoću li moći prijaviti projekt za Državnu oznaku kvalitete?

Projekti koji se vode mogu se prijaviti za Državnu oznaku kvalitete (NQL) u trenutačnom odjeljku eTwinning Live projekti – gdje partneri i administratori također mogu nastaviti upravljati projektom i pristupiti TwinSpace-u za projekte. Molimo provjerite krajnji rok kod svoje Državne organizacije za potporu.

  1. Što će se dogoditi sa eTwinning Live događajima?

eTwinning događaji uživo (na licu mjesta i online) bit će ukinuti na novoj platformi. Tijekom drugog semestra 2022. godine, nova funkcija bit će dostupna – pod nazivom „Sobe” – koja omogućuje korisnicima kreirati mikro-grupu uključujući mjesto sastanka za sesije videokonferencija, forum i arhivu datoteka. Svim eTwinnerima bit će dozvoljeno kreirati sobe i pozvati druge eTwinnere da sudjeluju.

  1. Što je sa trakom napredovanja u eTwinning-u? Hoću li izgubiti napredak?

Traka napredovanja ostat će jedna od osobenosti u eTwinning-u i bit će dodana početkom 2023. Koncept bodovanja ostat će, ali aktivnosti za napredak bit će prilagođene funkcijama dostupnim na novoj platformi.

  1. Što će se dogoditi sa mojim događajima u mom profilu?

Događaji koje organiziraju Nacionalne organizacije za potporu i Centralna služba za potporu bit će prebačene u novi portfolio Europske obrazovne platforme za školstvo, dostupan na My Dashboard u 2023. godini.

  1. Obično postavljam poruke na forumu za pronalaženje partnera eTwinning kako bih pronašao kolege. Što će biti s ovim forumom?

Novo područje pod nazivom ‘Umrežavanje‘ omogućuje eTwinnerima kreirati projektne ideje ‘objavljivanjem’ poruka i odgovaranjem na postojeće. Svi postovi na trenutačnim forumima za pronalaženje partnera su izbrisani kada je nova platforma pokrenuta i forumi za pronalaženje partnera u eTwinning Live su deaktivirani.

  1. Što će se desiti s mojim porukama u poštanskom sandučetu?

Nova Europska platforma za školsko obrazovanje koristit će novi sistem poštanskih sandučića koji će biti objavljen 26. 9. 2022. Nažalost, poruke koje su razmijenjene u eTwinning Live-u bit će izbrisane.

  1. Mogu li nastaviti s vođenjem projekta u kojem sam uključen u ovoj školskoj godini?

Svi tekući projekti i povezani TwinSpace-ovi bit će aktivni i dostupni na eTwinning Live-u do 30. 9. 2022. godine, kada će sadržaj TwinSpace-a kreiran nakon 1. 7. 2018. godine biti migriran na novu platformu. Projekti povezani s višegodišnjim projektima Erasmus+ – koji planiraju nastaviti sa svojim aktivnostima nakon školske 2021./2022. godine, mogu se ponovo otvoriti u odjeljku „projekti“ eTwinning-a i nastaviti aktivnosti na novoj platformi.

  1. Što će se dogoditi sa sadržajem mog TwinSpace-a?
  • TwinSpace-ovi projekata kreiranih nakon 1. 7. 2018. godine (počeo s radom u školskoj 2018./2019.): Njihov sadržaj bit će migriran na novu platformu od 30. 9. 2022.
  • TwinSpace-ovi projekata kreiranih prije 1. 7. 2018.: bit će uklonjeni.
  • Potičemo eTwinnere da preuzmu sadržaj svojih TwinSpace-ova koji smatraju relevantnim i koji bi mogli ponovo koristiti.

Postojeći TwinSpace-ovi povezani s projektima registriranim na staroj platformi još uvijek su dostupni – u modu samo za čitanje – na adresi twinspace.etwinning.net sve dok se ne prebace na novu platformu.

Korisnicima je dopušteno pristupiti tim TwinSpace-ovima – korištenjem podataka za prijavu na staru platformu  – kako bi povratili informacije i sadržaj koji im može koristiti za potrebe izvještavanja.

  1. Što će se dogoditi s mojim objavama i komentarima u eTwinning Live-u?

Sve objave i komentari na postove drugih objava bit će izbrisani.

  1. Što će se dogoditi s fotografijama mog profila u eTwinning Live-u?

Glavna fotografija profila bit će premještena na novu platformu. Sve ostale slike profila bit će izbrisane.

  1. Član sam pet eTwinning grupa. Trebam li se ponovo pridružiti ovim Grupama kada se nova platforma pokrene?

Sve eTwinning grupe koje su bile aktivne između 1. 1. 2021. i 22. 2. 2022. godine bit će migrirane uključujući i njihove odgovarajuće članove grupe na novu platformu od 30. 9. 2022. godine. Grupe koje su bile neaktivne između 1. 1. 2021. i 22. 2. 2022. neće se migrirati.

  1. Kako da preuzmem sadržaj svojih TwinSpace-ova i grupa koji nisu migrirani?

Možete preuzeti sve datoteke iz odjeljka materijala TwinSpace/Grupe tako što ćete odabrati datoteku koju želite, preuzeti i kliknuti na „preuzmi“. Slike možete spremiti tako što ćete pogledati original svake slike i spremiti datoteku u prozoru pretraživača.

  1. Hoću li na novoj platformi zadržati kontakte i pratioce?

Vaši kontakti neće biti premješteni na novu platformu. Podaci o korisnicima koje pratite ili koji vas prate neće se migrirati.

  1. Hoću li imati pristup Laboratoriji za učenje događaja u kojima sam sudjelovao?

Ne, Laboratorija za učenje i sav njen sadržaj svih prošlih događaja bit će izbrisani.

  1. Gdje mogu pronaći ponudu za stručno usavršavanje?

Ponudu za stručno usavršavanje možete pronaći u oblasti „Razvoj“ Europske platforme za školsko obrazovanje od 26. 9. 2022. godine. Svi kursevi održavat će se na EU akademiji.

  1. Dogovorio/la sam se da radim na projektu od veljače do listopada 2022. godine.

Je li trebam promijeniti svoje planiranje i završiti ranije ili mogu nastaviti na novoj platformi kada se TwinSpace migrira?

Savjetujemo da završite aktivnosti svojih projekata do srpnja 2022. godine, osim ako ne planirate nastaviti još jednu školsku godinu. U tom slučaju možete kreirati novi projekt ili ponovno otvoriti postojeći projekt i nastaviti raditi u novom TwinSpace-u (koji će imati sadržaj starog, kreiranog nakon 1. 7. 2018.).

  1. Hoće li trenutačna eTwinning platforma i dalje biti dostupna kada se nova platforma pokrene?

Trenutačna eTwinning platforma gasit će se postupno tijekom drugog dijela 2022. godine i ukinut će se 30. 9. 2022. godine. Korisnici će moći nastaviti svoje sudjelovanje u tekućim projektima i aktivnim grupama do početka rujna sve dok eTwinning platforma i sve njene usluge ne budu ukinuti 30. 9. 2022. godine.

eTwinneri će moći pristupiti, sa svojim „starim“ korisničkim imenom i lozinkom, samo sljedećim odjeljcima eTwinning Live-a:

  • Projekti. To omogućuje upravljanje vlastitim projektima, prijavljivanje za Oznaku kvalitete, pristup i rad na projektnim TwinSpace-ovima
  • Grupe. Ovo omogućuje korisnicima povezati se i raditi na svojim eTwinning grupama.

Od 26. 9. 2022. godine i ove aktivnosti odvijat će se na Europskoj platformi za školsko obrazovanje. Svi novi projekti i Grupe moraju biti kreirani na novoj platformi kojoj korisnici mogu pristupiti putem svog EU login-a.

  1. Do kada ću moći pristupati svojim TwinSpace-ovima i eTwinning grupama na staroj platformi?

TwinSpace-ovi i eTwinning grupe bit će migrirane na novu platformu od studenoga i bit će dostupne na novoj platformi, iako će sadržaj biti postepeno migriran.

Postojeći TwinSpace-ovi povezani sa projektima registriranim na staroj platformi još uvijek su dostupni – u modu samo za čitanje – na adresi twinspace.etwinning.net sve dok se ne prebace na novu platformu.

Korisnicima je dopušteno pristupiti tim TwinSpace-ovima – korištenjem podataka za prijavu na staru platformu  – kako bi povratili informacije i sadržaj koji im može koristiti za potrebe izvještavanja.

Dodatna pitanja

  1. Imam pitanje o prelasku na novu platformu i na njega nema odgovora iznad ili mi je potrebna dodatna potpora. Što raditi?

eTwinneri mogu kontaktirati svoju Državnu organizaciju za potporu.

Korisnici School Education Gateway-a mogu kontaktirati njegovu službu za pomoć.

  1. Što će se dogoditi sa eTwinning mobilnom aplikacijom?

Trenutačna eTwinning mobilna aplikacija bit će dostupna dok je stara eTwinning platforma dostupna, do drugog dijela 2022. godine. Nova verzija mobilne aplikacije bit će razvijena do kraja 2022. godine.