Sa zadnjim danima nastave završena je i implementacija međunarodnih istraživanja u školama.
U procesu istraživanja trendova u znanju matematike i prirodnih nauka – TIMSS 2023, učestvovalo je 3.508 učenika, 221 odeljenje, 121 škola, dok je istraživanje računarske i informatičke pismenosti – ICILS 2023 obuhvatilo oko 1.950 učenika iz 106 škola.
Podaci prikupljeni u istraživanju TIMSS 2023 pružit će bolji uvid u učenički pristup rješavanju problemskih zadataka iz matematike i istraživačkih zadataka iz prirodnih nauka, kao i u korištene strategije i trud uložen u testiranje. Ove informacije će biti uključene u međunarodni izvještaj TIMSS 2023 kako bi se poboljšalo razumijevanje postignuća učenika u matematici i nauci.
ICILS podaci će pokazati vještine učenika u prikupljanju i kreiranju digitalnih informacija, odnosno njihov nivo ključne informatičke pismenosti i njihovo razumijevanje sigurne i odgovarajuće upotrebe digitalnih informacija. Takođe, prikazat će podatke o aktivnostima i stavovima učenika u vezi sa upotrebom računara u školskim i vannastavnim kontekstima u kojima se razvija njihova kompjuterska i informatička pismenost.
Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje se zahvaljuje svima koji su na bilo koji način pomogli u realizaciji istraživanja!
U procesu istraživanja trendova u znanju matematike i prirodnih nauka – TIMSS 2023, učestvovalo je 3.508 učenika, 221 odeljenje, 121 škola, dok je istraživanje računarske i informatičke pismenosti – ICILS 2023 obuhvatilo oko 1.950 učenika iz 106 škola.
Podaci prikupljeni u istraživanju TIMSS 2023 pružit će bolji uvid u učenički pristup rješavanju problemskih zadataka iz matematike i istraživačkih zadataka iz prirodnih nauka, kao i u korištene strategije i trud uložen u testiranje. Ove informacije će biti uključene u međunarodni izvještaj TIMSS 2023 kako bi se poboljšalo razumijevanje postignuća učenika u matematici i nauci.
ICILS podaci će pokazati vještine učenika u prikupljanju i kreiranju digitalnih informacija, odnosno njihov nivo ključne informatičke pismenosti i njihovo razumijevanje sigurne i odgovarajuće upotrebe digitalnih informacija. Takođe, prikazat će podatke o aktivnostima i stavovima učenika u vezi sa upotrebom računara u školskim i vannastavnim kontekstima u kojima se razvija njihova kompjuterska i informatička pismenost.
Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje se zahvaljuje svima koji su na bilo koji način pomogli u realizaciji istraživanja!