U periodu od 4. do 5. novembra 2024. godine, u Europe House Sarajevo, održan je Sajam medijske i informacijske pismenosti, koji je okupio brojne učesnike iz različitih sektora. Ovaj događaj imao je za cilj promoviranje medijske pismenosti i razmjenu znanja i iskustava između organizacija civilnog društva, obrazovnih institucija i medija.

Jedna od najzanimljivijih radionica bila je „Kako organizacije civilnog društva mogu koristiti TikTok za povećanje vidljivosti?“, koju je vodila Joanna Nowak, kreativna savjetnica iz TikToka. Učesnici su se upoznali sa strategijama za efikasno korištenje platforme u cilju jačanja svojih komunikacijskih kanala i izgradnje online zajednice.

Posebno značajan dio sajma predstavljale su eTwinning radionice koje su vodile eTwinning ambasadorice Lejla Hujdur, Nada Sokolović i Snežana Stević, koje su se fokusirale na promociju medijske i informacijske pismenosti među mladima. Kroz interaktivne pristupe i praktične primjere, učesnici su imali priliku da razviju kritičko mišljenje i analitičke vještine potrebne za prepoznavanje lažnih vijesti i dezinformacija.

Na sajmu su se predstavili i izlagači, među kojima su bili Regulatorna agencija za komunikacije, Agencija za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje, JU Biblioteka Sarajeva, U. G. ″Zašto ne″, M:tel a.d. Banjaluka i UG ″Nova generacija″ (Plavi telefon), Mediacentar Sarajevo, UNICEF, JaBiH u EU, Centri civilnih inicijativa.Naši  štandovi su bili ispunjeni informativnim materijalima i resursima koji su posjetiocima omogućili da se dodatno educiraju o medijskoj pismenosti.

Sajam medijske i informacijske pismenosti 2024. postavio je temelje za daljnju saradnju i razmjenu znanja, te se radujemo budućim događajima i inicijativama koje će nastaviti promovirati ovu važnu temu.