Kurs za ambasadore održan je od 18. do 20. aprila u Atini, Grčka. Polaznici su se okupili kako bi prisustvovali radionicama, podijelili svoja iskustva i aktivno doprinijeli razvoju planova za promociju holističke dobrobiti u eTwinning zajednici.
Amy Burnett iz Evropske komisije i Panagiotis Passas, generalni direktor za međunarodne i evropske poslove u Ministarstvu obrazovanja, religija i sporta Grčke, otvorili su događaj pozdravivši učesnike.
Electra Bada, doktor nauka, kulturni antropolog u Institutu za zdravlje djece, Odsjek za socijalnu i razvojnu pedijatriju, održala je prvi uvodni govor koji je bio fokusiran na koncept cjelovitog školskog pristupa dobrobiti. Kroz praktične smjernice i primjere, polaznici su stekli razumijevanje kako holistička perspektiva dobrobiti može pozitivno uticati na učenike, nastavnike i cjelokupnu školsku zajednicu.
Stavroula Bargiota, doktor nauka, psihijatar i naučni saradnik na Medicinskom fakultetu Aristotel Univerziteta u Solunu, održala je drugu glavnu sesiju koja je bila fokusirana na podršku ranjivosti odgajatelja i mentalnom zdravlju. U Uvodnom govoru su razmatrane ranjivosti sa kojima se suočavaju odgajatelji, naglašavajući mentalno zdravlje i načine kako potaknuti svijest i razumijevanje izazova koji utiču na dobrobit nastavnika. Učesnici su također naučili o strategijama brige o sebi.
Prvi dan je prenošen putem interneta, što je omogućilo svim ambasadorima u eTwinning zajednici da učestvuju u događaju.
Dan je završio aktivnošću umrežavanja. Ambasadori su izašli na otvoreno kako bi obišli neka simbolična mjesta u okolini, poput Nacionalnog arheološkog muzeja i monumentalne statue Atene Partenos i razmišljali o tome kako postići dobrobit kroz starogrčku filozofiju, mitologiju i gastronomiju, kao i fizičke aktivnosti vezane za grčku prirodu i grčku kulturu.
Drugi dan je započeo radionicama. Voditelji radionica fokusirali su se na različite teme, uključujući dobrobit učenika, izgradnju otpornosti i ulogu ambasadora u njegovanju dobrobiti i izgradnji podržavajuće eTwinning zajednice. Dan je završio „Aktivnostima vršnjačkog učenja“. Ambasadori su pozvani da razmisle o pojmovima naučenim tokom prva dva dana rada i kako ih implementirati u svom školskom kontekstu.
Posljednji dan započeo je zanimljivim prezentacijama ambasadora o njihovim ranijim aktivnostima. Deset grupa prikazalo je svoju kreativnost na sceni, nudeći jedinstvene prezentacije prožete pjesmama ili kratkim pozorišnim predstavama koje su istakle prethodne diskusije sa sesija umrežavanja.
Nakon toga su ambasadori podijelili vlastita iskustva i uvide u inovacije i razvoj zajednice. Šest ambasadora koji predstavljaju različite nacije su ponudili vrijedna svjedočanstva i najbolje prakse iz svog konteksta.
Amy Burnett iz Evropske komisije je zvanično zatvorila događaj izrazivši zahvalnost svim učesnicima na njihovom doprinosu tokom tri dana. Pohvalila je njihovu predanost i entuzijazam kao prosvjetnih radnika, naglasivši njihovu stalnu posvećenost oblikovanju budućnosti kroz obrazovanje nadolazećih generacija.
Citat jednog ambasadora:
„Prisustvovanje ovom događaju bilo je nevjerovatno putovanje učenja i povezivanja. Susret sa kolegama edukatorima iz različitih sredina obogatio je moje razumijevanje i proširio moje vidike. Zadovoljan sam što ću kući ponijeti bogatstvo znanja stečenog ovdje i podijeliti ga sa svojim kolegama i učenicima, osnažujući ih da napreduju na svom obrazovnom putu.“