Institut za istraživanje i analizu politika PPMI iz  Litvanije, u ime organizacija UNESCO i Education International, provodi globalno istraživanje u osnovnim i srednjim školama o spremnosti učitelja da podučavaju obrazovanje za održivi razvoj i globalno građanstvo.

Cilj ankete je pomoći UNESCO-u u praćenju ostvarenja globalnog cilja održivog razvoja broj 4, koji se odnosi na kvalitet obrazovanja, odnosno procijeniti u kojoj mjeri su učitelji različitih država spremni i koliku podršku imaju za podučavanje održivog razvoja i globalnog građanstva.

Pozivamo nastavnike svih osnovnih i srednjih škola Bosne i Hercegovine da podrže inicijativu i pomognu u prikupljanju podataka za našu zemlju.

Dovoljno je izdvojiti nekoliko trenutaka i kliknuti na link:  https://survey.alchemer.eu/s3/90310926/global-teacher-survey

Podsjetimo se –

Na UN-ovom Samitu za održivi razvoj, održanom u septembru 2015. godine u Njujorku, ustanovljeno je kako je za smanjenje siromaštva i drugih nemogućnosti potrebno donijeti strategije koje će uticati na unapređenje zdravstva, školstva, smanjenje nejednakosti, postizanje ekonomskog rasta te zaustavljanje negativnih klimatskih promjena.

Kao rezultat sastanka, stvoren je okvir za postizanje prethodno navedenih zadataka, Agenda 2030 za održivi razvoj iz koje proizlazi  17 Globalnih ciljeva održivog razvoja.

 

Bosna i Hercegovina je aktivna učesnica i jedna od 193 države članice UN-a koja je usvojila sveobuhvatnu Agendu 2030. Jedan od ciljeva održivog razvoja, koji se nalazi pri samom vrhu prioriteta, je cilj broj 4 koji se odnosi na kvalitet obrazovanja. Svrha ovoga cilja je da osigura uključivo i jednako kvalitetno obrazovanje te promovisanje važnosti cjeloživotnog učenja za sve.