Učenici kojima nedostaju određene jezičke i kreativne kompetencije mogu se boriti sa artikulisanjem nezavisnih mišljenja ili s pronalaženjem rješenja za probleme. To ne samo da rezultuje frustracijom među učenicima ili ranim napuštanjem škole, već također, može ometati njihovo razumijevanje važnih ekoloških problema poput nedostatka vode za piće.
Samo oko 2,5% vode na Zemlji je voda za piće, od čega se dvije trećine nalazi u ledenjacima. Mnogim ljudima već nedostaje pristup vodi za piće, čija se ukupna potrošnja u prošlom vijeku povećala deset puta.
Teaching in Europe: Freshwater Crisis – Podučavanje u Evropi: kriza u vezi sa zalihama vode za piće je projekt koji ujedinjuje šest škola u Evropi koje su razmijenile ideje o tome kako učenici mogu da nuače o krizi u vezi sa zalihama vode za piće uz istovremeno razvijanje jezika i kreativnih vještina. Učenici iz Njemačke, Češke, Rumunije, Turske i Švedske, uzrasta od 3 do 18 godina učestvovali su u različitim aktivnostima prilagođenim uzrastu u vidu sljedećih aktivnosti:
- Izložbe, vodiča, prezentacija
- Crtanja, priča u slikama, mapa svijeta, igri
- Akcija i takmičenja s ciljem podizanja svjesnosti
- Razvijanja i refleksije pogleda učenika
- Objašnjavanja povezanosti tema vizualizacijom.
Projekt je rezultovao kreiranjem vodiča za nastavnike u predškolskim ustanovama i školama. Dodatne informacije o gore navedenim aktivnostima mogu se naći na veb stranici projekta.
Teaching in Europe: Freshwater Crisis – Podučavanje u Evropi: Kriza u vezi sa zalihama vode za piće je bio projekt strateškog partnerstva Erasmus+, koji je trajao između 2017. i 2019. godine. Označen je kao jedan od najboljih primjera dobre prakse.
Više o ovom odličnom primjeru dobre prakse možete pronaći na veb stranici projekta http://freshwatercrisisproject.eu/
Teskt preuzet sa: https://www.schooleducationgateway.eu/en/pub/latest/practices/esd-teaching-lifestyle.htm