Slika: shraga kopstein / Unsplash.com

Sagledavajući novi evropski Bauhaus i ideju evropskog talasa obnove, trebali bismo razmotriti kako možemo preispitati naše obrazovne sisteme i osposobljavanje, kako bismo bolje zadovoljili potrebe današnjih učenika te kako bismo bili uključiviji. Osnivač H2 Learning, Michael Hallissy nudi nekoliko savjeta.

Oblik slijedi funkciju

Digitalna tehnologija ima potencijala da preispita naše obrazovne sisteme u duhu novog evropskog Bauhausa boljom pripremom naših učenika za svijet u kojem će digitalna tehnologija imati sve veću ulogu. Istovremeno, može pomoći u rješavanju trenutnih i budućih problema, naročito onih koji su uzrokovani klimatskim promjenama. Iako su mnoge evropske škole značajno koristile digitalnu tehnologiju, prije pandemije COVID-19, često je imala perifernu ulogu za mnoge druge. Tehnološko znanje nastavnika, njihovo znanje i kritičko razumijevanje digitalne tehnologije, kako u profesionalnom tako i u vlastitom životu, sigurno su se povećali u posljednje dvije godine.

https://matt-koehler.com/tpack2/tpack-explained/

Više informacija možete pronaći na:

https://www.schooleducationgateway.eu/hr/pub/viewpoints/experts/blended-learning-new-bauhaus.htm

ili:

https://www.schooleducationgateway.eu/en/pub/viewpoints/experts/blended-learning-new-bauhaus.htm