Neistraženo područje? Hitan prelazak na nastavu na daljinu u doba krize COVID-19: Naš upravni odbor raspravlja o načinima kako ići naprijed
Pojavom virusa COVID-19 škole širom Evrope su prisiljene da se zatvore, mnogi nastavnici, učenici i porodice prvi put otkrivaju način za hitno podučavanje i učenje. Kako donosioci politika podržavaju škole i sa kojim izazovima se suočavaju?
Tokom vebinara održanog 18. marta, predstavnici ministarstava obrazovanja iz 18 zemalja podijelili su akcije koje su se odvijale u njihovim zemljama, kao i izazove koji su proizašli iz krize. Rasprava je dovela do pojave nekih od ključnih tema kao što su digitalne platforme i njihov sadržaj, podrška, smjernice i strategije provođenja, dok su kao izazove učesnici istakli mrežni kapacitet, načine ispitivanja, ocjenjivanja i kako podržati škole i nastavnike u njihovim naporima za kvalitetan rad. „Za 72 sata skočili smo do 21.stoljeća“, kako je to rekao jedan predstavnik ministarstva.
Pružanje smjernica i podrške
Ministarstva obrazovanja pružaju praktične smjernice upravi škole, nastavnicima i porodicama o tome kako da započnu sa učenjem na daljinu: kako da postave internetsku učionicu, koje platforme da koriste, gdje da pronađu digitalne resurse itd. Ministarstva i lokalne vlasti nude hitne onlajn kurseve, vebinare i tutorijale za nastavnike poput step-by step guides – detaljnih vodiča za učenje na daljinu. Neki su postavili i telefonske linije za pružanje praktične i psihološke podrške direktorima škola i nastavnicima. Pored toga, ministarstva se obraćaju porodicama. Na primjer, vebinaru za porodice prisustvovalo je 8 000 osoba. “Saznali smo da su nam potrebni različiti kanali za komunikaciju sa roditeljima“, primijetio je predstavnik jedne zemlje.
Više informacija potražite na http://www.eun.org/news/detail?articleId=4983225