Mnogi nastavnici su se veoma zainteresovali za temu Covid-19 i ova situacija je inspirisala njihove nastavni rad. Međutim, sa zadovoljstvo Vas obavještavamo da godišnja eTwinning tema i dalje inspiriše aktivnosti i projekte.

Rita Neves iz Portugala objašnjava kako praktično podržava svoje učenike i kako im pomaže da razmišljaju o klimatskim promjenama i njiihovim posljedicama dok su kod kuće.

Rita Neves je učiteljica u Agrupamento de Escolas Anselmo de Andrade u Almadi, gradu na zapadnoj obali Portugala i ima više od 30 godina iskustva.

eTwinning je poboljšao i unaprijedio nastavne prakse u mojoj školi. Uvedene su inovativne pedagoške metode i alati za informatičku komunikaciju koji učenicima učenje čine dinamičnijim i značajnijim. Razmjena znanja i povećanje saradničkog rada u multidisciplinarnim timovima poboljšali su kvalitet i uspjeh našeg učenja i učenja učenika.

Moji učenici su bili aktivniji u nastavi i poboljšali su svoje interkulturalne i komunikacijske vještine, što je pozitivno uticalo na njihove akademske rezultate.

Također, eTwinning projekti pomogli su razvijanju različitih vještina 21. stoljeća, poput autonomije, kritičkog razmišljanja, građanstva i kreativnosti.

Tokom zatvorenih škola nastavnici su podsticali svoje učenike da rade kod kuće i zamolili ih da završe različite aktivnosti. Situacija zatvaranja škola, učenja na daljinu i socijalne izolacije je uznemirila učenike.

Zahvaljujući našem eTwinning projektu, razvili smo aktivnosti učenja u našem TwinSpaceu. To je omogućilo učenicima da poboljšaju svoje jezičke i interkulturalne/međuljudske vještine saradnjom na međunarodnom nivou i ostajući povezani sa drugima.

Učenici su pozvani da se pridruže sesijama za razgovore („Susret protiv korona virusa“) sa svojim evropskim partnerima dva puta sedmično kako bi se međusobno podržavali u ovom periodu. Bili su vrlo aktivni u sesijama razgovora, dijeleći svoje stavove i brige sa svojim vršnjacima i bolje ih upoznajući raspravljajući o tome kako provode svoje vrijeme tokom socijalne izolacije.

S obzirom na godišnju eTwinning temu, odlučila sam pozvati svoje učenike da razmišljaju o uticaju na okolinu i smanjenju zagađenja zraka tokom ove izolacije.

Kao aktivnost za zagrijavanje, zamolila sam ih da uporede satelit fotografije Zemlje prije i poslije pandemije Covid-19 i da izračunaju njihov ugljikov otisak, uporede rezultate i razgovaraju o tome kako smanjiti svoj ugljikov otisak.

Zatim sam ih pozvala da ispune tabelu sa uzrocima i posljedicama klimatskih promjena. Kao dio toga, morali su da navedu probleme zaštite okoline i zatim predstave rješenja za te probleme na forumu za diskusiju. Njihova posljednja aktivnost bila je kreiranje plakata za Dan planete Zemlje 2020.

Ali svakako, Rita nije jedina.

Nastavak teksta pročitajte na https://www.etwinning.net/en/pub/newsroom/highlights/climate-change-and-environment.htm