U Bukureštu, Rumunija, od 25. do 27. juna 2024. godine, održan je važan eTwinning događaj posvećen profesionalnom razvoju predstavnika državnih organizacija za podršku (DOP) koje podržavaju sve zemlje članice eTwinning zajednice. Radionice su se fokusirale na razmjenu najboljih praksi među članicama eTwinning mreže i unapređenje njihove međusobne saradnje.
Dr. sci. Aida Terzić, državna koordinatorica eTwinning projekta u Bosni i Hercegovini, zajedno sa zamjenicom koordinatorice Halisom Palalić, aktivno je učestvovala u diskusijama o strategijama za unapređenje podrške školama i nastavnicima u eTwinning-u, te primjeni dobrih praksi koje se provode u eTwinning-u u Bosni i Hercegovini. Učesnici su kroz intenzivne sesije radionica aktivno razmjenjivali iskustva i zajednički predlagali konkretne akcije za unapređenje eTwinning-a u svim zemljama članicama.
Posebna pažnja je usmjerena na implementaciju novih strategija podrške obrazovnim ustanovama kako bi se osigurala njihova efikasnost i održivost. Ove inicijative imaju za cilj jačanje eTwinning zajednice kroz praktične korake i usklađivanje s potrebama modernog obrazovanja. Završetak događaja obilježen je usvajanjem konkretnih smjernica za dalji razvoj eTwinning inicijativa, što će osigurati kontinuirani napredak u integraciji digitalnih alata i međunarodne saradnje u obrazovne svrhe.
Učešće na ovom događaju predstavlja važan korak naprijed u uspostavljanju čvrstih veza s ostalim članicama eTwinning zajednice i pruža temelje za dalji razvoj obrazovnih inovacija u našoj zemlji. Ovaj događaj je pružio vrijednu priliku za profesionalni razvoj, razmjenu ideja te uspostavljanje novih kontakata unutar eTwinning zajednice, što će dodatno ojačati naše kapacitete za buduće projekte i aktivnosti.
Na kraju, učesnici su izrazili zadovoljstvo mogućnošću razmjene prakse i iskustava, što je dodatno obogatilo njihovu perspektivu i podiglo kvalitet njihovog rada u obrazovanju. Svi prisutni su izrazili nadu da će se uspostavljene smjernice i dogovori implementirati u praksi te da će rezultirati konkretnim unapređenjima u obrazovnom sistemu.