Italijanska nacionalna organizacija za podršku eTwinning-u nedavno je objavila novu knjigu koja se fokusira na početnu obuku nastavnika i prednosti integracije eTwinning-a. Publikacija je dostupna online u PDF formatu.
Knjiga opisuje izvanredno putovanje koje je Italija poduzela unutar Evropske inicijative Početno obrazovanje nastavnika (ITE) i naglašava vodeću ulogu eTwinning zajednice u promovisanju inovacija u obrazovanju.
Izdata od straneTwinning Nacionalne organizacije za podršku Italije, publikacija je rezultat saradnje sa istraživačima sa INDIRE-a, Univerziteta u Firenci, i svih univerziteta širom zemlje koji su učestvovali u inicijativi.
Publikacija nudi opsežan pregled nacionalnog konteksta inicijalnog obrazovanja nastavnika putem eTwinning-a, gdje se Italija ističe među najaktivnijim zemljama, sa preko 100 000 uključenih nastavnika i stalnim povećanjem broja univerziteta koji učestvuju, dostižući preko 25 (od približno 250 na evropskom nivou).
Publikacija služi kao koristan vodič za prepoznavanje najodrživijih i najefikasnijih metoda za implementaciju obuke nastavnika, dugoročno, kroz obrazovni pristup koji koristi evropski okvir i koji je obogaćen univerzitetima koji odluče da ga prihvate.
Publikacija je podijeljena u dva dijela: prvi istražuje eTwinning ITE u Italiji i pokriva njegov nastanak i razvoj (Poglavlje 1) i doprinose italijanskih univerziteta (Poglavlje 2) te rezultate istraživanja o praksi i organizacionim modelima (Poglavlje 3). Drugi dio pomjera fokus na širi evropski ITE kontekst i sadrži svjedočanstva iz pet eTwinning zemalja.
Pogledajte najavni članak na INDIRE i preuzmite publikaciju.