Imajući u vidu činjenicu da je rano djetinjstvo ključno razvojno razdoblje, uvođenje inovativnih praksi u rani i predškolski odgoj i obrazovanje (RPOO) može biti prekretnica za pružanje podrške učenju i razvoju djece. Saznajte više o potencijalu tog sektora putem pet projekata koji su osvojili Nagradu za inovativno podučavanje i pripadajućeg bloga.

Uvođenje inovacija u učenju jezika u ranom i predškolskom odgoju i obrazovanju

Integrisano učenje sadržaja i jezika (CLIL) predstavlja osnažujući pristup za učenje sadržaja na stranome jeziku, jer se na taj način podučava neka tema i drugi jezik i tako se unapređuje poznavanje maternjeg jezika kod djece. Taj je pristup odabran za projekt CLIL u predškolskom odgoju i obrazovanju: izgradnja mreže dobre prakse za CLIL, koji je obuhvatio devet predškolskih ruralnih i urbanih ustanova na Kipru. Ustanove su inovativno izmijenile svoje kurikulume izborom odgajatelja koji će se osposobiti za metodu CLIL, čime su u učionice uveli učenje stranog jezika.

U međuvremenu se u okviru projekta Razvijanje društvenih kompetencija djece pomoću učenja stranog jezika u ranom i predškolskom uzrastu, učenje jezika iskoristilo za razvoj društvenih vještina, saradnje, međukulturne komunikacije, empatije, tolerancije i kritičkog razmišljanja djece. Time je došlo do stvaranja socijalne mreže u kojoj se sva djeca mogu osjećati potpuno integrisana.

Nastavak teksta možete pronaći na linku.