Evropska online konferencija za eTwinning škole 2023. održana je od 24. do 26. maja. Učesnici su produbili svoje znanje o pojmovima kreativnosti i dobrobiti i istražili kako se ove ideje mogu integrirati u nastavnu praksu.

Ove godine, više od 250 učesnika pratilo je direktan prijenos dana otvaranja online konferencije za eTwinning škole.

Irene Pateraki, pedagoški i nadzorni menadžer u Centralnoj službi za podršku, započela je događaj razgovorom s učesnicima o temama koje će biti obrađene – kreativnost i dobrobit u učionici.

Uvodni govor je održala Anna Maria Giannopoulou, zamjenica šefa Odjela za „Škole i višejezičnost“ u Generalnom direktoratu za obrazovanje, omladinu, sport i kulturu, Evropska komisija. Giannopoulou se fokusirala na izazove i mogućnosti ulaganja u dobrobit, prije nego što je istaknula glavne probleme s kojima se škole u Evropi trenutno suočavaju i moguće probleme s kojima će se suočiti u budućnosti.

Prvi glavni govornik Arianna Sala, projektni službenik u Zajedničkom istraživačkom centru  (JRC), Evropska komisija, pružila je učesnicima pregled LifeComp okvira. Sala je predstavila niz inspirativnih principa, smjernica i preporuka kako bi pomogla edukatorima u stvaranju okruženja usmjerenog na učenika i razvoju socioemocionalnih kompetencija.

Laura Huhtinen-Hildén, glavni predavač na Metropolia University of Applied Sciences, otvorila je drugi uvodni govor pod nazivom ‘Kreativnost i dobrobit: izgradnja mostova’ interaktivnom uvodnom izjavom: Kako inkorporirati kreativnost u svakodnevni život? Huhtinen-Hildén je ispitivala veze između kreativnosti, smislenosti i dobrobiti. Njene glavne teme bile su razvoj pedagoške osjetljivosti i briga i djelovanje u školi, kao što je odjeknulo u njenim riječima: ‘Nada za planetu se oslanja na potencijal brige i saosjećanja koji su utkani u djecu’.

Nakon toga, registrirani učesnici su prisustvovali zajedničkoj radnoj sesiji, tokom koje su komunicirali i povezivali se sa svojim vršnjacima. Učesnici su se uključili u diskusije o svojim trenutnim praksama dobrobiti i razmišljali o novim izjavama o misiji eTwinning škola.

Drugi dan je započeo panel diskusijom o mogućnostima eTwinninga za unapređenje kreativnosti i dobrobiti u školi, u kojoj su učestvovali eTwinning nastavnici, ambasadori i rukovodioci škola.

Oko 120 učesnika prisustvovalo je radionicama koje su se, u šest paralelnih sesija, fokusirale na širok spektar tema, uključujući: sprečavanje cyber zlostavljanja, digitalna dobrobit, stavljanje LifeComp u akciju, teatar u edukaciji i tehnike  zajedničke kreacije.

Na kraju, završni govor posljednjeg dana vodio je Macarena-Paz Celume, predavač i istraživač psihologije na Aix-Marseille Université. Celume je objasnio kako razviti kreativno razmišljanje kod djece kroz pozitivne emocije, osvrćući se na kreativne školske inicijative i nedavna istraživanja o ovoj temi.

Online konferencija za eTwinning škole bila je prilika za učesnike da razmisle i sarađuju o dobrobiti i kreativnosti u školi, pružajući nastavnicima inspirativne ideje za njihov budući rad.

Pogledajte u cijelosti dnevni red konferencije.